FAMILIEDAG // Kreaværksted

Åbent kreaværksted, lørdag den 2. november 2024, fra kl. 09.30-12.00 i Galleriet på Teaterbygningen.

NOVEMBER

Lad børnene slippe fantasien løs og male en masse sjove billeder.

Efterfølgende klipper vi i dem og bygger nye billeder af de forskellige malerier der er lavet.

Kan snildt bruges til skønne julegaver til bedsteforældre og andre skønne venner.

OM FAMILIEDAGE

Kom med til nogle skønne timer i kreativitetens tegn, med andre jævnaldrende børn og forældre.

Vi skal klippeklistre, tegne, male, hygge og meget mere.

Der vil være et tema og et lille oplæg med dagens aktivitet, men altid plads til fri leg og kreativitet, hvis det er det der kalder den dag.

Der vil være mulighed for at arbejde på tværs af aldersgrupper og i samspil vil I skabe sjove ophæng, billeder, minder og hygge.

Underviser: Maria Eliasen 👉🏼

KÆRE DU

Mit navn er Maria, jeg er 33 år gammel og i Køge Ungdomsskole er jeg så heldig at lave pop-up yoga og Krea.

Hele mit liv har centreret sig om krea og du kan altid finde et vildfarent stykke garn, papir eller tråd på mig.

De klasser jeg underviser tager altid udgangspunkt i kærlig venlighed - overfor os selv og for andre.

Både når det gælder yoga og Krea.

Livsglæde, ro og kreativitet er nøgleordene og hos mig, er du allerede som du skal være, og det er det udgangspunkt vi mødes ud fra.

FAMILIEDAG // Kreaværksted
Placering

Teaterbygningen
Har handikap venlig indgang placeholder