Ungdomsskole - Knallertundervisning

Undervisningen er flyttet til Campus Køge, se kort længere nede på siden

Du tilmelder dig ventelisten, læs mere her:

På to hjul - med orden i papirerne! Du kan få det lovbefalede knallertkørekort, kategori AM (lille knallert).

På Ungdomsskolen kan du få det lovbefalede knallertkørekort (Kategori AM, lille knallert), når du har gennemført undervisningen på 30 lektioner og bestået både den teoretiske og praktiske prøve samt kurset ”Færdselsrelateret Førstehjælpskursus for unge knallertførere”. Dette kursus er en del af knallertundervisningen og skal altså ikke tages separat.

Praktisk info:

Pris: 1.000 kr. (Beløbet skal betales, når du modtager en mail fra Ungdomsskolen om, at du er optaget på et knallerthold).

Info om tilmelding: Når du har tilmeldt dig knallertundervisning her på hjemmesiden, betyder det kun, at du står på venteliste og at du hører fra os, når vi har en ledig plads på et knallerthold. Vi har op til 10 hold om året, á 12 elever. Du skal have godkendt styrthjelm og handsker med til 1. undervisningsgang.

VENTELISTE: Din ventelisteplacering samt oplysning om forventet tidspunkt for undervisning, kan fås ved henvendelse til Ungdomsskolen på tlf. 2556 6082. De ældste elever på ventelisten tilbydes knallertundervisning først - dog skal eleverne have stået på venteliste i mere end én måned, før de tilbydes undervisning.

OBS! Der er ikke knallertundervisning fra medio november til marts, pga. risiko for koldt og meget vådt vejr.

Køge Ungdomsskole giver ikke længere tilsagn til at tage knallertundervisning i andre Ungdomsskoler

Du har mulighed for at få undervisningsmaterialet læst op på Sikkertrafik

Undervisningssted
Tapperiet, Backstage, Søndre Badevej 1, 4600 Køge