NonA

Ungdomsskolen holder NON A fredag den 25. November 2022 på Tapperiet for alle 7. og 8. og 9. klasser i Køge Kommune.

• Det koster 75 kr. at komme ind og du skal huske dit sundhedskort
  • Dørene er åben fra kl. 20.00 til kl. 21.00, overtøjet og tasker skal afleveres i garderoben, som er gratis.
  • Festen slutter kl. 23.30, men du må selvfølgelig gå hjem når du vil, men hvis du først er gået ud - så kan du ikke komme ind igen.

Tapperiets cafe er åben, hvor der kan købes vand, sodavand og slushice.

Hvis du har spørgsmål eller bare vil tale med en af vagterne under festen, så kan du kan altid henvende dig til en af de voksne - de er let at finde, for de har alle en T-shirt på, hvor der står Tapperiet på.

Festen er uden alkohol, uden snus og uden cigaretter, hvis du bliver taget i at have drukket eller taget snus, bliver du ringet hjem og dine forældre skal hente dig. Ansvarlige under festen er Anette Friis, mobil 2556 6082 og Mathias Hastrup mobil 2042 3365 og hvis du eller dine forældre har spørgsmål inden festen, så er I meget velkomne til at kontakte mig på mobil 2556 6082.

Senest opdateret 12.02.2024 15:49 af MLH